OBVESTILO O POSLOVANJU OBČINSKE UPRAVE OBČINE ŠENTILJ MED 1. 4. 2021 IN 11. 4. 2021
Spoštovane občanke in spoštovani občani!
Zaradi povečanega epidemiološkega tveganja in nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID 19) ter zaradi zagotavljanja varnosti občank in občanov občine Šentilj in zaposlenih občinske uprave vas obveščamo, da v času od 1. 4. 2021 do 11. 4. 2021 vstop v prostore občinske uprave ne bo mogoč.
V tem času bo poslovanje z občinsko upravo mogoče le preko telefonske komunikacije (telefonska številka: 02 650 62 00), preko e-pošte (e-naslov: obcina@sentilj.si) ali po navadni pošti na naslov Maistrova ulica 02, 2212 Šentilj v Slovenskih goricah. Vse preostale kontaktne podatke zaposlenih v občinski upravi najdete tudi na naši spletni strani – https://sentilj.si/objave/230 .
Občinska uprava posluje po ustaljenem urniku v času uradnih ur:
- Ponedeljek: 00 - 12.00, 13.00 - 15.30
- Sreda: 00 - 12.00, 13.00 - 16.30
- Petek: 00 - 12.00