OBVESTILO O POSLOVANJU OBČINSKE UPRAVE
Zaradi povečanega epidemiološkega tveganja in nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID 19) ter zaradi zagotavljanja varnosti obveščamo, da bo sodelovanje z občinsko upravo v času uradnih ur do nadaljnjega potekalo na drugačen način.
Prost vstop v prostore občinske uprave bo brez predhodne najave onemogočen. Zato vas pozivamo, da predhodno najavite in uskladite termin s strokovnim sodelavcem občinske uprave.
Zaradi varnosti občanov in občank občine Šentilj ter zaposleni v občinski upravi vas tako pozivamo, da se v čim večji meri poslužujete naslednjih načinov poslovanja oz. komuniciranja z občinsko upravo
- elektronske komunikacije preko e-naslova: obcina@sentilj.si
- telefonske komunikacije preko telefonske številke: 02 650 62 00, vse preostale kontaktne podatke zaposlenih v občinski upravi najdete tudi na naši spletni strani – https://sentilj.si/objave/230 .
- preko navadne pošte na naslov: Občina Šentilj, Maistrova ulica 02, 2212 Šentilj v Slovenskih goricah.
Občinska uprava posluje po ustaljenem urniku v času uradnih ur:
- Ponedeljek: 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.30
- Sreda: 08.00 - 12.00, 13.00 - 16.30
- Petek: 08.00 - 12.00
Kontakti strokovnih sodelavcev so objavljeni na naslednji povezavi: https://sentilj.si/objave/230
Vstop v prostore je dovoljen le ob uporabi ustrezne zaščitne maske in obveznem razkuževanju rok. Zaščitna sredstva so za ta namen nameščena pred vhodom v prostore občinske uprave.