JAVNO NAROČILO "SANACIJA JAVNIH POTI V OBČINI ŠENTILJ - 2021"
JAVNO NAROČILO "SANACIJA JAVNIH POTI V OBČINI ŠENTILJ - 2021"
18. 2. 2021
Ines J.
112
Osnovni podatki
18.02.2021
Javna naročila
02.03.2021 do 10:00
18.02.2021
JN000899/2021-W01
430-1/2021-409/3
18.02.2021
Oznaka: SANACIJE JAVNIH POTI V OBČINI ŠETNILJ - 2021
Predmet: SANACIJE JAVNIH POTI
1. Obseg del ni določen in je odvisen od dejanskih potreb naročnika, po posameznih lokacijah na območju občine Šentilj. V ponudbi je bila podana ocenjena količina posameznih potreb s strani naročnika. Obračunava se po dejansko izvedenih količinah.
2. Naročnik v obdobju trajanja okvirnega sporazuma naročeval le tisto vrsto storitve iz ponudbe, ki jo bo dejansko potreboval.
Sredstva so zagotovljena na proračunski postavki občine Šentilj 130281.
Pričetek izvedbe del je predviden takoj po podpisu oziroma veljavnosti pogodbe, zaključek del pa do 31. 12. 2021.
Ponudba se šteje za pravočasno oddano, če jo naročnik prejme preko sistema e-JN https://ejn.gov.si/eJN2 najkasneje do 2. 03. 2021 do 10. ure. Za oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je v informacijskem sistemu e-JN označena s statusom »ODDANO«.
Predmet: SANACIJE JAVNIH POTI
1. Obseg del ni določen in je odvisen od dejanskih potreb naročnika, po posameznih lokacijah na območju občine Šentilj. V ponudbi je bila podana ocenjena količina posameznih potreb s strani naročnika. Obračunava se po dejansko izvedenih količinah.
2. Naročnik v obdobju trajanja okvirnega sporazuma naročeval le tisto vrsto storitve iz ponudbe, ki jo bo dejansko potreboval.
Sredstva so zagotovljena na proračunski postavki občine Šentilj 130281.
Pričetek izvedbe del je predviden takoj po podpisu oziroma veljavnosti pogodbe, zaključek del pa do 31. 12. 2021.
Ponudba se šteje za pravočasno oddano, če jo naročnik prejme preko sistema e-JN https://ejn.gov.si/eJN2 najkasneje do 2. 03. 2021 do 10. ure. Za oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je v informacijskem sistemu e-JN označena s statusom »ODDANO«.
Dokumentacija v zvezi z oddajo JN
Klikni tukaj za prikaz prilog